Friday, December 12, 2008

insya-Allah..


wahai my all 6g geng,, hayziera, zaimin, nadia, syairah dan khairina,, aku rasa ahad kite jumpe ye.. esok (sabtu) i call u all.. kite jumpa and then makan2 kat umah aku.. hmm, datang ye! for nadia,, jgn lupa bring also your brother, hanis haziem.. for being my brothers' friend... muhd haziq.. hmm, anyway i hope sume bleh datang.. ahad, 14 disember 2008, okey!! kul 11, ye.. ska atila nk blik kul bpe, tpi bgi aku, x kan dtg umah aku, just nk makan? mesti ada sembg2, kan.. friend.. nnti kite jalan2 ke.. buat donut ke, anyway aku dah pandai buat donut,, mula2 resipi internet.. pastu mak long aku bagi resipi ke-2.. lagi senang,, yok! assalamualaikum! i love you, my friend.. rindu sangat!


salam sayang dan rindu,
yang benar,
izzati husna
jumaat..12 dis 08

----------------------------------------------------------------------------------

No comments: